طراحی، ساخت، تجهیز و راه اندازی اولین اتاق برف در ایران

اتاق برف طبیعی یک جایگزین مناسب و حرفه ای برای حوضچه و یا دوش آب سرد در مجموعه های ورزشی و یکی از پر جاذبه ترین فضاهای ایجاد شده با خواص پزشکی برای اولین بار در ایران راه اندازی و به بهره برداری رسید. اتاق برف با قابلیت استفاده در کلیه مجموعه های ورزشی، مجتمع های مسکونی و مجتمع های تجاری و ... قابل طراحی و اجرا می باشد.

 

اتاق برف یکی از جاذبه های منحصر به فرد و مکمل برای یک سونا حرفه ای
اتاق برف الهام گرفته از یک سنت اسکاندیناوی است که پس از استفاده یک سونا، افراد خارج و در برف طبیعی شروع به غلتیدن و ماساژ بدن گرم خود توسط برف میکنند . لذت بردن از یک تحریک کننده فوق العاده و احساس سوزن سوزن شدن در پوست، که باعث تسریع در گردش خون و تقویت سیستم ایمنی بدن را فراهم میسازد. اتاق برف طراحی و تجهیز شده با دستگاه های الکترونیکی، مکانیکی در هماهنگی با معماری خلاق آن برای افرادی که تمایلی به استفاده از حوضچه و یا دوش اب سرد ندارند ( حوضچه اب سرد به دلیل شوک ناگهانی برای قلب مضر شناخته شده است ) . برف تولیدی به طور کامل همان برف طبیعی است تنها با اختلاف ماندگاری بیشتر و بدون هیچگونه مواد افزودنی و شیمیایی. در این سیستم، دمای خنک محیط آن را بسیار امن و لذت بخش برای شما فراهم و یک تجربه بارش برف طبیعی برای تمام فصول است.

زیبایی شناسی و خواص درمانی از اتاق برف
- استفاده از اتاق برف بعد از سونای خشک باعث افزایش ایمنی و نیز تقویت سیستم قلبی عروقی و دارای اثر مثبت بر متابولیسم بدن ،که این یک پیشگیری جدی و موثر از ابتلا به آنفولانزا است. اتاق برف نیز دارای خواص بهداشتی مانند : افزایش شادابی و انرژی، سوزاندن چربی، سم زدایی، و کاهش در تشکیل چین و چروک و سلولیت میباشد.
- استفاده از هوای سرد و برف، همراه انرژی منتشر شده از بدن برای گرم ماندن، باعث افزایش چربی سوزی در بدن میشود.
- قرار گرفتن در معرض گرما و سرما بر روی پوست منجر به افزایش سم زدایی، بهبود پوست و کاهش چین و چروک و نیز باعث کاهش قدرت سلولیت می گردد .
- محیط رویایی سرما و برف نرم و کرکی واقعی در اتاق برف یک فضای سالم برای خنک کردن ملایم بدن بعد از استفاده سونا و باعث تقویت روح و جسم را فراهم می سازد.
- یک ابزار موثر برای بهبود جسم، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش استرس می باشد .
- ماساژ برف در مناطق مستعد سلولیت برای تحریک گردش خون و کمک به از بین بردن سلولیت نیز میباشد، این تجربه طراوت و شادابی منحصر به فردی ایجاد می نماید.
- همچنین برای درمان اختلالات گردش خون که در اثر رگهای واریسی ایجاد شده باشند استفاده می شود. بدن شما می تواند پر انرژی و سالم با استفاده از این سیستم منحصر به فرد با شادابی و نشاط  فزاینده ای به فعالیتهای روز مره خود ادامه دهد .

طراوت هوای طبیعی کوهستان
اتاق برف لذت بردن از فصل زمستان در تمامی فصول را فراهم میسازد . تاسیسات و تجهیزات پیشرفته بکار گرفته شده در اتاق برف با ایجاد هوای سبک کوهستانی و از جهت پاکیزگی مشابه اتاق عمل بیمارستان ، طراحی گردیده است . و با تنفس عمیق هوای سرد و کوهستانی به مجرای تنفسی خود ، باعث اثرات مثبت در غشاهای مخاطی وبه شما شادابی و نشاط هدیه میدهد .

برف طبیعی ایجاد شده از آب و تنها با استفاده از دستگاه های با تکنولوژی بالا طراحی و ساخته شده و عاری از هر گونه مواد افزودنی و یا شیمیایی است.

 

 

 

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها