احداث اولین پیست سرپوشیده اسکی جهت ورزشهای زمستانی و اسنوموبیل

اولین پیست سرپوشیده کشور جهت اسکی، ورزشهای زمستانی و استفاده از اسنوموبیل برای اولین بار در کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال راه اندازی می باشد. این مجموعه بزرگ که در حومه همدان واقع شده است با مدیریت آقای مهندس احیائی و حمایت مدیر کل تربیت بدنی استان همدان راه اندازی خواهد شد.


این مجتمع علاوه بر محوطه روباز اسکی، دارای سالن سرپوشیده ای مجهز به 30 دستگاه اسنوموبیل است که پس از راه اندازی نهایی، پذیرای علاقمندان ورزشهای زمستانی خواهد بود.


کمبود بارش های کافی، ورزش های زمستانی را با محدودیت مواجه میکند، ولی خوشبختانه در مناطق سردسیر با استفاده از دستگاه های برف ساز میتوان این مشکل را برطرف کرد. تجهیز سالنهای سرپوشیده، امکان پرداختن به ورزشهای زمستانی را در فصول کم بارش نیز فراهم می سازد.

 

این مجتع گردشگری و تفریحی دارای بخش های مختلفی است که در فصول مختلف قابل استفاده می باشد. دریاچه زیبای این مجموعه تفریحی، امکان قایقرانی و سایر ورزشهای تابستانی را فراهم می سازد. تکمیل راه اندازی این مجموعه که در کلیه فصول سال قابل استفاده می باشد، بر جذابیت های گردشگری و توریستی این منطقه خواهد افزود.

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها