جلسه مدیر عامل شرکت برف ساز کولاک با ریاست محترم فدراسیون اسکی کشور

روز دوشنبه دهم تیرماه 1392 جلسه ای با حضور ریاست محترم فدراسیون اسکی کشور، ریاست محترم هیئت اسکی استان البرز و اعضای شرکت برف ساز کولاک در محل فدراسیون اسکی برگزار گردید. در این جلسه مدیر عامل شرکت برف ساز کولاک گزارشی از فعالیت های خود در خصوص تولید دستگاه های برف مصنوعی ارائه داد و آمادگی این شرکت را جهت تجهیز پیست های اسکی استان های مختلف کشور اعلام کرد.

در ادامه جلسه ریاست محترم فدراسیون اسکی کشور نیز ضمن ابراز خرسندی از بومی سازی این صنعت در کشور ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک بتوان در نقاط مختلف کشور از این پتانسیل جهت ارتقاء کیفی پیست های اسکی و گسترش استفاده از ورزش اسکی بهره برداری کرد.

عیسی ساوه‌شمشكي اظهار داشت : تعامل و همکاری و همفکری بخش خصوصی و دولتی عامل توسعه و رشد زیرساخت‌ها می‌باشد و دستگاه برف‌ساز نمونه یکی از این همکاری‌هاست.

 وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های توسعه‌اسکی در رشته های زیر مجموعه فدراسیون خاطرنشان ساخت: خرید تجهیزات ورزشی یکی از برنامه هایی است که در دستور کار فدراسیون قرار دارد و همین مسائل ارتقاء جایگاه حرفه ای وقهرمانی این رشته را در پی داشته است .

 در این جلسه توافقاتی کلی جهت ادامه همکاری شرکت برف ساز کولاک و فدراسیون اسکی کشور انجام پذیرفت.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها