دکتر گودرزی از غرفه فدراسیون اسکی و دستگاه برف ساز ساخت ایران بازدید کرد / گزارش تصویری + ویدئو

در جریان جشنواره خانوادگی ورزش برای همه، وزیر ورزش و جوانان به همراه تعدادی از معاونین از تولید برف مصنوعی در غرفه فدراسیون بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی دکتر گودرزی ضمن بازدید از غرفه فدراسیون اسکی در مجموعه ورزشی آزادی در جریان فعالیت فدراسیون، نمایش تجهیزات اسکی و تولید برف توسط دستگاه برف ساز مصنوعی که می تواند در افزایش زمان اسکی در ایران منجر شود قرار گرفت.

لینک خبر در وب سایت فدراسیون اسکی کشور

لینک خبر در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

دکتر محمود گودرزی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان اهل ورزش و خانواده هایشان این جشنواره راحرکتی نمادین دانست که می تواند تاثیرات عمیقی در تغییر نگرش و دیدگاه عموم جامعه به ورزش داشته باشد.
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تا این حرکت ها استمرار یابد و خانواده ها با آن آشتی کنند تا ورزش سلامت محور مردم را از سستی دور کند و به واسطه آن آسیب های جسمانی واجتماعی کاهش پیدا کند.
غرفه فدراسیون اسکی با حضور مسئولان فدراسیون و با شعار بر بلندای طبیعت، همگام با طبیعت ، همراه با سلامتی و نمایش تجهیزات اسکی ، فیلم آموزشی، تولید برف توسط دستگاه برف ساز و تعمیر و آماده سازی اسکی به صورت عملی برای توسعه و آشنائی علاقمندان با این رشته ورزشی از 2 شهریور تا 9 شهریور ماه 1394 در مجموعه ورزشی آزادی دائر گرديد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها